miercuri, 18 noiembrie 2009

Copil sau adult???

cum e mai bine : sa fii copil si sa nu te intereseze de nimic sau sa fii matur si sa te consumi pt toate rahaturile?

cand eram mai mica si implicit semi'proasta vroiam sa fiu desteapta si matura, sa gandesc ca un om mare si etc

acum singurul lucru pe care il vreau <> e sa fiu copil iar


sa fiu atat de cretina incat sa nu stiu sa mi leg sireturile, sa am o singura grija <> si in rest sa ma doara'n basca, sa ma gandesc numai la chipsuri si cola si la o partida de joaca cu fetele mele de la bloc <>mai nou m'am mutat la casa- nu e chiar asa rau cum pare da totusi',

of ce vremuri !!! eram atat de inconstienta la ce urmeaza sa se intample in viata mea, de unde sa ma gandesc io vreodata ca o sa apara EL si ca o sa stam 2 ani??? eu care le ziceam la fete: du te mah k eu n as putea sa stau cu unu mai mult de o luna!!!
luna mea a devenit ani si acum imi pare bine k am reusit performanta asta !!! il ador chiar daca nu arat , oricum el stie si ajunge,


e prea tare sa fii copil, imi vreau copilaria inapoi :((


vreau sa fiu copil, sa am rasu curat, lacrimile curate nu pline de dezamgaire si iluzii k acum, sa ma duc la scoala cu toate temele facute (sau nu), sa ma joc cu fetele mele sotron si altele, sa ma joc mario 5 ore pe zi, sa beau cola la greu si sa mananc numai chipsuri toata ziua


viata asta de adult e trista sumbra deprimanta oribila


nu o mai vreau, cine imi ofera o viata noua de copil, as da poate totul ca sa fiu copil iar !!! o vreau, sunt obosita sa ma obosesc cu tampeniile vietii!!!



Niciun comentariu: