marți, 17 noiembrie 2009

he's the one


Poate e mult prea devreme sa spun asta sau poate nu...
dar totusi o spun ...HE'S THE ONE
da stiu ca suna ciudat mai ales avand in vedere ca spun eu asta, eu care mai niciodata nu'mi arat sentimentele...
ete nah... asta e momentul meu
si cum tot m ati prins intr'o pasa "buna" sa zicem ca o sa ma cam "scap" in postu asta...
oare ce simt eu acum e doar o chestie temporara, ma rog nu conteaza prea mult, ideea e ca poate nu o sa mai spun niciodata asta dar stiu ca el e " acela pt mn"
dezamagirea face parte din viata si chiar daca in fiecare zi ai parte de cate o chestie nasoala... life goes on,
treci peste k o sa fie si lucruri mai rele decat atat, mereu se poate sa fie mai rau
asa ca cheer up and keep going
faza e ca nush ce m'a apucat dar de la un timp sunt gen mai sensibila, habar n'am
toamna asta poate e devina, e prea sumbra pentru gustu meu, e chiar deprimant de insensibila cu toti cei care incerc sa treaca prin ea neobservati,
e atat de oribila incat cu cat incerci mai mult sa te faci ca ploua, ca totul e gri cu atat cazi intr'o prapastie mai mare in care poate totul devine chiar prea intunecat
oricum sa nu exageram
ramanem cu atat pt azi ca deja e too much
si adore you!!!
he s the one for me, i know it
si sper k nu o sa citeasca postu ca deh... postu asta e mult prea dezvaluitor
priveste viata exact asa cum e, nu incerca nici sa o faci mai urata dar nici prea frumoasa!!!!!

Un comentariu:

Nu rupe pagina! spunea...

Nu stiam ca poti fi si romantica
;;)