miercuri, 18 noiembrie 2009

trecut...


trecutul meu e unul ciudat si poate daca ar afla cineva lucrurile pe care le-am facut s-ar inchina,cred si sper ca m-am schimbat... inaintem eram doar un copil care trecea si el prin viata fara sa stie clar ce vrea cu toate ca eram mai mult decat convinsa ca stiu tot, absolut tot, ca stiu ce vreau, ce o sa ajung in viitor si multe altele acum mult prea neinteresante
acum plictiseala e doamna mare si daca pot sa spun ca stiu sigur ceva e cum ma cheama, si poate daca ma bruscati uit si asta
nu mai stiu ce sa ma astept de la TINE, nu mai stiu sigur daca sentimentele tale sunt sau nu adevarate, nici macar nu stiu daca te merit, poate eu sunt aia mult prea jos fata de tn,
oricum cred ca te ador pt k nici asta nu mai stiu sigur
in viata mea e un haos total din care sper sa ies cat mai repede ca altfel o sa o iau razna
nu mai stiu sigur daca am prieteni, si cu toate ca inca mai am, nu stiu ce sa ma mai astept de ei...
sunt debusolata mereu park as fi drogata cu cel mai al dracu' drogu
poate ca situatia asta ma satisface intr'un fel, e chiar draguts sa mergi asa prin lume parca ai fi o frunza de toamna si te duce vantu pe unde are el chef...
aproape ca nu mai am sperante, aproape ca nu mai visez, in ultimul timpul totul se duce din ce in ce mai mult spre RAU
chiar daca azi imi revin stiu ca maine o sa cad iar
nu mai sunt sigura pe nimic, nici makr ca cei de langa mn chiar sunt langa mn
ma rog cu exceptia parintilor care...nah deh sunt parinti]
poate ca vreau ceva dar nu sunt sigura ca stiu ce vreau...
oricum in momentul asta stiu sigur VIATA E MULT PREA GREA PT MN!!!

Un comentariu:

Nu rupe pagina! spunea...

Esti sigura ca pentru tine e grea?
Si da ai prieteni!!
Si nu ar trebui sa te astepti la nimic de la ei
Adica....Intelegi ce spun!
Stau prost cu exprimatul
Doar stii