duminică, 22 noiembrie 2009

vremea asta parca te sfideaza...


e soare si tot degeaba... ce mai conteaza daca e soare sau nu daca te simti oricum aiurea? de park ar depinde de soare...
parca e oribil afara cu toate ca e frumos...si nush park urasc acum vremea de afara pt k nu pot sa fiu si eu k ea...
parca totul s-a schimbat, parca nu as mai fi eu...
ma credeam mult mai puternica dar acum stiu k ma inselam, nush dar totul e cam ciudat de la un timp...
nu ma mai regasesc in lucrurile pe care le faceam inainte, nici macar in camera mea , de parca nici macar nu as mai fi stat eu aici
ieri a fost frumos pana la un punct... stiu, greselile se platesc dar poate uneori prea mult... oare mi se pare sau eu platesc inzecit pt toate greselile pe care le fac???
nu stiu dar sper ca asta sa se schimbe si totodata sa ma schimb si eu
nu- mi mai place EU-ul de acum, nici makr nu mai simt k e aceeasi persoana cu mn, de park as avea un prieten imaginar care mi ar spune ce sa fac...
ma vreau inapoi, copilu ala tampit dinaintecarui nu i pasa de aproape nimic si il durea in basca de parerea celorlalti...
stiu k nu o sa mai fiu niciodata ca inainte dar sper sa fiu altfel decat acum...

Niciun comentariu: