duminică, 14 martie 2010

cred...


bai deci am stat eu si m-am gandit ca viata asta e asa foarte aiurea
de ce nu putem fi fericiti tot timpu'???

e ceva suspect si totodata tot atat de logic
eu stiu ca tu ma iubesti dar stiu si ca te urasc pt k esti orgolios la fel ca mine si pt ca niciodata nu ajungem la un acord

da mi place adica nush
cred ca mi place

ma urasc pt ca snt atat de orgolioasa incat daca imi faci cva ti o platesc cu varf si indesat
ma urasc pt k nu stiu sa las de la mn
ma urasc pt k sunt geloasa si isterica
ma urasc pt k te vreau langa mine si ma urasc pt k nu stiu sa te tin langa mn

si te urasc pt k esti la fel ca mn
te urasc pt k stii tot tp ce gandesc
te urasc pt k ma prinzi cu minciuna mai mereu
te urasc pt k esti orgolios pana la moarte
te urasc pt ca esti un copil
te urasc pt ca pt tn lucrurile importante sunt cele pe care eu nu le vreau




ma urasc si te urasc pt k te iubesc

Niciun comentariu: