joi, 15 aprilie 2010

fericita ???



gen ... oare oi fi fost sau era doar o aluzie...de fapt ce mai conteaza , conteaza doar k acum sunt si ca totul mi merge cum am vrut eu, nu am niciun obstacol inainte si viata mea decurge cum vreau eu "nu altii"


si daca sunt rea si egoista care e faza? dc mi as pune eu sufletul in palma unui baiat? cu ce scop? ca sa ajung dupa o epava cand ma paraseste? pt ce? ma ador ca sunt asa ...


si daca ma judeca altii k sunt cum sunt prea putin ma intereseaza, stii... sincera sa fiu parerea altora ma intereseaza mai putin decat prognoza meteo...


viata mea deabea acum incepe si stiu ca o sa fie cum vreau eu...
poate regret un lucru totusi... ca influentata de nush ce exact: prieteni, mediu, societate habar n am ma dadeam "iubindu te" ...poate nu trebuia sa fac asta daca nu simteam cu adevarat...stiam k e prea devreme sa simt eu asta dar am zs k "hai mah sa zc si eo cva draguts" :))

gen : " doamne cum poti sa fii asa insensibila??? "
"uite asa bn mady, mai bn asa"

Niciun comentariu: