marți, 13 aprilie 2010

minciunile...


am stat si m am gandit la viata mea... daca am mintit si cat de mult am facut o ... si am stat eo asa si m am gandit k n am mintit in viata mea k n ultimii ani...eh sa nu dam din casa
imi pare rau k te minteam maxim cu n lucruri iar cand ma intrebai dak e cum spui u strigam sus si tare ca nu e dar de fapt aveai dreptate
doamne cata satisfactie imi producea sa te mint in fata la fel cum facusei si u odata
si eu cum ma razbun de 10 ori mai rau ... am mintit de 10 ori mai rau gen

da stiu sunt rea, orgolioasa si tot ce vreti dar unii asa merita
cum te porti cum mn asa ma port cu tn
vrei sa fiu buna, fii bun

ma mustra constiinta gen:)) si trebuia sa o spun :))


:D:D:D


frate fiti voi nu i mai copiati pe alti ca arati penibil nici macar nu va iese

Niciun comentariu: