miercuri, 23 iunie 2010

aaa da....iar intr un loc unde nu ma regasesc...da cu prietenii, ei sunt importanti ca nu m as fi dus altfel neveeerrrr acolo

dar lasa mai schimbam aerul...in restu' toate bune :)) sa ti traiasca familia vorba lu'cata {a lu' mate} nah ca am spus o si peasta

vezi mate sa mai zci u ca uit de tine [sunteti niste aiuristici si va apreciez pt asta]

fuseram toti asa draguts la meci si nimic interesant...de ce oare am impresia ca se intampla ceva si eu nu stiu...pfff suspect...nu mi place sa nu stiu....surprize las'

ciudat[sa mai vin pe acolo] si gen ce faci mai vii?

ciudat...suspect chiar da nu conteaza...:))



Toata innecam in tigara singura picatura de suferinta ca restul s a dus de mult...DA si am innecat o azi 23 iunie pentru ultima data fetelor si am pus punct si o luam de la capat da? noi stim sa o luam de la capat...vreau sa cred ca putem sa o luam mereu de la capat !!!


si va iubesc pe toti ca stiti sa fiti acolo distanti dar totusi aproape cand am nevoie de voi...

Niciun comentariu: