duminică, 17 octombrie 2010

De ce te iubesc?


pt ca asta simt
pentru ca vreau
pentru ca pot
pentru parul tau zbarlit
pt ca ma faci sa rad
pt ca ma enervezi
pt ca asa ma simt bine
pt ca esti acolo mereu
pentru ca ma alinti
pentru ca mi e drag de tn
pt diminetile la cafea
pt ca suntem incapatanati amandoi
pt serile cand imi sopsesti cuvinte dragute pe care eu ca o dobitoaca le uit pana dimineata :D
pt ca atunci cand ma tii de mana ma strangi prea tare
pt ca isterizezi cand se apropie vreun baiat
pt ca ma pupi pe ochi si ma iau de tine ca mi se ia rimelu'
pt ca asa a fost sa fie
pt tigarile pe care le impartim
pt ca ne certam
pt ca ne impacam prea repede
pt ca simti cand sunt suparata
pt ca mi spui ce vreau sa aud
pt ca stii ce mi place
pt ca ma cunosti prea bine
pt privirile urate cand gresesc
pt ca ma trezesti dimineata
pt ca ma pupi pe frunte
pt ca ne potrivim atat de bine
pt ca toti ne spun ca nu suntem normali
pt ca vrei sa avem un baietel ( si te urasc ca nu vrei fetita)
pt tigara de dupa pe care o facem jumi juma
pt ca te conving repede
pt ca ma tachinezi mereu
pt ca ai buzele in forma de inimioara
pt cum vorbesti dupa somn


PUNCTTTT. GATA


A : imi pare rau ti ai ales partenera gresita...
A(m)::)) n am ce sa fak...te iubesc asa cum esti

A : somnorosule, tot timpul te culci devreme si nu mi convine
A (m) : in timp ce dorm ma gandesc intruna la u asa ca nu trb sa stai cu buza umflata

Niciun comentariu: