sâmbătă, 2 octombrie 2010

Noi...


Mai tii minte cand am ras 2 ore din cauza reclamei aleia nenorocite " de ziua mea tu iesi cu baietii ? De ziua ta ies cu baietii sa ti cumparam un cadou. La multi ani iubito!!!" ma saturam sa ti spun ca nu e ziua mea si tu o tot tineai una si buna cu la multi ani iubito...stiu, reclama asta iti aduce aminte de mine mereu ... nu o sa uit cand ai zs ca exact asa suntem noi !!!probabil ...eu tipa initial crizata si u ala care mereu o intoarce pe alta parte sa dea bine totusi...
Mai tii minte cand ne certasem la master si cum nu vorbeam unul cu celalalt am inceput sa vorbim cu becul ala pufos plin de pene care era gen posta:))))) si ii transmiteam toate supararile noastre??? saracul bec cate reprosuri a ascultat....
doamne cat am ras, cum sa te apuci ma nene sa vorbesti cu becul??? wtf? am innebunit de a dreptul???
Noi...suntem nebuni impreuna...ne certam de zici ca nu o sa mai vb in veci si peste 10 minute ne vezi imbratisati...app... ma enervezi cand eu am chef de cearta si u incepi sa ma pupi si imi spui gata iubita mea cea scumpa si draga :))) nu te sufar
Astea si toate celelalte care au ramas nespuse...Sunt lucruri doar ale noastre. (mai tii minte cand ai zs ca le mai minteai si pe restu cu replicile astea cand ne desparteam noi ???:))

Dc suntem noi asa aiuristici si nu se place sa recunoastem ca ne iubim??? Dc prefer sa stau fara tine decat sa vin sa ti zc sa ne impacam?? nush asa suntem noi orgoliosi....si in ciuda tuturor uite ca tot am ramas impreuna...trecem peste planurile tale super marete cand ma intrebai cum vreau sa fie camera la vila ca dupa poate daca o sa stam amandoi si nu o sa mi placa???

Pt toate astea cred ca o sa ramanem impreuna mereu!!!! PT ca noi suntem facuti pt asta...si chiar daca nu vrem niciunu sa recunoastem asa e...Fac pariu ca o sa ne mai despartim de 500 ori da nu conteaza la final tot impreuna!!!

Niciun comentariu: