luni, 25 aprilie 2011

Preview

Ai visat vreodata ca un lucru o sa dureze la nesfarsit? Ai sperat ca acel ceva nu o sa se termine niciodata? Probabil. De ce ? Pentru ca toti facem asta la un moment dat. Mai nasol e cand iti dai seama prea tarziu ca lucrul pentru care ai luptat atata timp si cu atata indarjire nu mai exista, s a dus, s a evaporat, la fel cum se evapora sentimentele mele. De ce ? Pentru ca mi am dat seama ca nu a avut niciodata rost, pentru ca mi am dat seama ca nu eram eu cu adevarat, pentru ca nu mi exprimam niciodata gandurile mele tampite si amuzante de teama sa nu deranjez si pentru ca nu eram eu nu pot si nici nu vreau sa continui intr o lupta in care am plecat din start in pierdere!

Nu stiu daca e tocmai ok sa arunci asa pe apa sambetei totul, dintr o data, fara niciun motiv aparent dar stiu ca asta o sa fac, acum sunt imuna la tot si sincer nu mi mai pasa. Da, nu mi pasa!

Mi s a spus mai mereu ca sunt puternica, nu mi arat sentimentele, trairile, suferinta bla bla bla. Da! Asa e, nu arat pentru ca nu mi place, pentru ca atunci cand cineva stie ca viata mea nu e tocmai roz ma face sa ma simt vulnerabila si nu suport asta! Cred ca e lucrul de care mi a fost cel mai frica intotdeauna. Nu mi place sa ma simt protejata, la modul ca nu mi place sa stea unu/una pe capul meu nonstop cu intrebari de genul da esti bine? blaa bla bla plictisitor si anost e totul.

Simt ca ma pierd cumva intr o lume in care oricat as incerca sa mi gasesc locul parca nu e de mine, nu pot frate si nu reusesc de nici o culoare sa ma integrez in rahatul asta. cateodata am impresia ca eu sunt aia ciudata dar nu stiu parca au luat o toti razna. Nu reusesc sa inteleg atitudinile astea tampite si nu suport teatrul!


By the way cred ca vreau o viata noua!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Fiecare om are defectele sau partile lui bune ... Faza e ca nu esti ciudata deloc ci doar diferita de ceilalti cum sunt eu, cum e x, cum e y. Locul tau e acolo unde iti este bine, in preajma celor care te accepta asa diferita cum esti, pana la urma toti suntem diferiti. Ei bine sunt unele tipuri de personaje in preajma noastra care sunt cam la fel din mai multe puncte de vedere.
Vis-a-vis de exprimarea sentimentelor ... Am mai discutat pe tema asta si tin sa-ti spun ca si eu sunt la fel si ca ambii avem cate-un moment in care ni se revarsa toate chestiile marunte care ne framanta, cateodata in momente nepotrivite sau adresate unor persoane nepotrivite.
In final ... Nu lasa lucrurile marunte si nefaste existente in viata noastra sa iti strice buna dispozitie si incearca sa fii optimista indiferent de situatie. Oricand ai nevoie cineva va fi apt sa iti asculte "sentimentele, trairile, suferinta, bla bla bla."