vineri, 22 aprilie 2011

:-?

Nu vreau sa mai treaca timpul. Vreau sa fim acolo, tot noi, aceeasi mereu, sa imi beau cafea dimineata la 9 la nea stan, si sa ma ard la degete ca nu pot sa le car pe toate pana la masina, sa fie prea amara si sa mi doresc mai mult zaharrrrrrr. Vreau sa ramanem mereu la club pe iarba jucand carti, sa nu trebuiasca sa mai dau bac, admitere etc. Si le vreau suroriiii!!! Suntem atat de diferite dar semanam atat de mult si cafeaua aia naspa e chiar buna cu ele...Vreau sa stau tot timpul cu ei, noii nostri prieteni care sunt prea funny, sunt atat de funny incat nici macar eu nu mai par amuzanta pe langa ei...Cata cu dansul lui :)) Gica care tipa la fel de tare ca mine, si toti ceilalti cu care m am obisnuit.


Aaaa si acum pot sa spun ca da sunt imuna la tot rahatul din jurul meu.

Niciun comentariu: