marți, 29 noiembrie 2011

Vine de la sine? Sau esti tu cel/a care hotaraste?

Nu stiu daca as mai vrea sau sa sa ma intorc in trecut dar cu siguranta as vrea sa ma intorc la cea care am fost in trecut...cred ca imi placea mai mult de mine visatoare decat realista, era mai bine nepasatoare decat stresata si cu siguranta ma simteam mai bine copil decat adult! Parca a fost prea brusca trecerea sau poate ea de fapt a fost lenta dar eu m am trezit prea brusc la realitate sau poate am constientizat prea greu ca m am schimbat...Intalnesti de a lungul timpul, vietii sau cum vreti voi sa numiti existenta de fapt, oameni care sustin o idee tampita: aceea ca ei nu s au schimbat ci doar ceilalti sunt vinovati pt esecurile lor in relatiile sociale, interumane cum ar spune Cami sau de dragoste, cele la care viseaza Mada...cum poti sa spui ca nu te schimbi de a lungul anilor. Sunt mai mult decat sigura ca e o aberatie sa sustii asta...si pot dovedi clar luand exemple banale...gen cand eram mica imi placea ciocolata si acum nu o suport! Nush e bizar suspect si aiurea sau toate la un loc daca e sa luam toate definitiile acestor cuvinte care de fapt se aseamana mult prea mult cu conceptia mea despre existenta! Nu sunt sadica, doar realista! Pe de alta parte nu pot sa neg ca nu sunt multumita cu ceea ce am devenit sau unde am ajuns intr un final pt ca mai mult sau mai putin sunt plasata in timp si spatiu, spunand asa, cam pe unde imi doream...dar...si exista mereu un dar...am regretele mele,dezamagiri sau poate dorinte fata de ceea ce as fi putut sa fac in plus sau macar sa incerc sa fac!

Prinvind pe ansamblu imi place privelistea dar cum e cu peisajele de toamna parca nu mi place ca nu e soare mai mult!

Niciun comentariu: